Wonderful evening… antara ‘calon dan carpark’

Jam komputer aku menunjukkan pukul 11.51 malam. Aku baru sahaja sampai dirumah dari Cyberjaya. Alhamdulillah… banyak jugak yang aku dapat hari ini… selepas menghantar adik aku ke UIA petang tadi… aku terus ke Cyber… plan asal nyer nak ajak Ise kluar makan2 jek… last2 kluar ngan abang hairul sekali… pergi kuliah maghrib di dengkil.. and then makan kat Malee.

Banyak yang diborakkan hari ni… kuliah tu pun sangat menarik.. tambah2 lagi utk. aku yang dah agak lama jugak tak hadir majlis2 macam ni. 🙂 Aku tak berniat nak kongsi pasal kuliah tu skarang… tapi aku nak berceloteh balik apa yang aku dengan Ise celotehkan tadi.. hehe.

Biasalah… kalau aku dengan Ise jumpa… memandangkan kami berdua ni masih bujang trang tang tang.. ahaks… so antara topik utamanya ialah calon ‘jeng jeng jeng’. Ahaks 😀

So.. aku cakap, “Nak cari ‘the right one’ ni… sama macam kita drive kereta..masuk satu shopping complex.. nak cari parking. Dah nampak ada yang kosong tu… masuk ajela… tak payah la nak cari yang lain.. kononnya nak cari yang dekat entrance la.. ape la… sebab nanti ..sampai jek kat situ… tengok dah kena ambil kat orang…. bila pusing balik kat tempat kosong tadi…. pun dah kena ambil orang… last2 melepas.”

Ehe… jawapan Ise pun ok gak, ” Masalahnya… aku ikut kereta kau… ingat nak parking sebelah kau… kau melepas aku pun melepas la.”

Mmmm…btul jugak tue… last2 kami berdua pun duduk dalam kereta… parking kat tepi, bagi signal… tunggu sampai ade orang nak kluar…kui kui kui…:D (Berjanggut lah jawabnya… memang aku dah ade janggut pun… yang kau bangang sangat nak ikut aku buat ape Ise? :P)

Tinggalkan Jawapan

