Seingat aku

Seingat aku…. yer lah… sejauh yang aku bleh ingat… sejak aku sekolah rendah dan menengah dulu… tak pernah aku pi sekolah tak mandi pagi. Walaupun masa aku kat sekolah menengah dulu.. kat SM Sain Mache… air asyik tadek jek… sampai banyak kali dapat cuti free.. tapi tak pernah aku rase aku pergi sekolah tak mandi. Usaha pergi mandi di masjid.. di Kg Labok… carik telaga org kampung… punya lah usaha nak mandi.. tak caye tanye bini aku… aku rase bebudak pompuan Sain Mache ramai tak mandi gi sekolah… ehehehe :DSeingat aku… masa kat MMU dulu pun… tak pernah aku pergi kuliah tanpa mandi… dan seingat aku… dah 2 tahun aku kerja ni… belum pernah lagi aku pergi kerja tak mandi!!!

Tapi hari ini… aku pergi kerja TAK MANDI!!! woit… aku tak mandi pagi hari ni…. Teras Jernang tadek air sejak semalam lagik… huhuhu… harap2 balik kerja karang ade ler 😦

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: