Oktober!!!

Macam tak percaya jek aku update lagi blog ni hari ni….
Nampak sangat aku memang tengah free giler…. jangan jeles yer cik kak cik adik kat luar sana 🙂

Sesungguhnya kelapangan adalah anugerah, kesibukan juga anugerah!!!

Oktober 2005… genap setahun aku di Siemens… so tengah tunggu ape cerita dengan bonusku.. ehe.. harap2 bleh dapat sebelum raya 🙂 End of story!

4 Oktober 2005, 30 syaaban.. sehari jek lagi nak masuk ramadhan… berita diterima dari Miri, Kak Huda selamat melahirkan anak lelakinya yang kedua, menjadikan jumlah cucu lelaki ma & abah seramai 3 orang. Cucu perempuan? nil!!! Ini juga bermakna chik (panggilan utk. datokku sebelah abah) belum ada cicit perempuan walaupun jumlah cicitnya… berapa erk? 😀 lupa la plak 😛
Ini juga bermakna aku dah ada anak sedara lelaki seramai 4 orang (3 sebelah aku, 1 sebelah Walida).
Anak sendiri? jeng jeng jeng… End of story!

Selamat berpuasa dan mencari hikmah Ramadhan.

End of story lah…

Tinggalkan Jawapan

