Ma & Abah in US

Ketika entry ini sedang ditulis, ma & abah masih lagi di US. Bersama Ida. Inilah wajah-wajah ceria mereka:

Alhamdulillah! Dapat jugak Ma & Abah menjejakkan kaki ke sana. Abe Ama & Kak Huda graduate mereka belum ada rezeki. Zikry lahir kat sana, mereka masih tak sampai. Tahun ni, Ida graduate, sampai jugak akhirnya. Sepatutnya aku pun pergi juga, tapi memandangkan Walida sedang sarat dan aku pung tadek duit, lain kali lah!

Perbualan dengan abah sebelum mereka bertolak.

Abah: Ramai juga ibu bapa kawan Ida yang pergi, semuanya bekas pensyarah, Dato, Dekan pun ada.

Aku: Ma & Abah lagi hebat. Dengan duit jual bihun boleh hantar anak 3 orang ker oversea. Sekarang dengan duit jual bihun jugak Ma & Abah pergi ke sana.

Abah: Tu la. Jual bihun pulak bukan RM2 atau RM 3 satu. Tapi RM 0.20.

(Ma, abah & aku tersengih :D)

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: