Selamat Datang!

Assalamualaikum wbt.

Selamat datang ke Mudin001.com!

01 Jun 2006, setelah hampir 3 tahun berjinak-jinak di alam BLOG, terima kasih kepada mudin001.blogspot.com, atas khidmat setia mu selama ini. Walaupun aku jarang-jarang menjengukmu, namun kau setia menanti. Akhirnya kau kutinggalkan jua. Bukan kerana aku tidak suka akan dikau, tapi apakan daya, hidup mesti diteruskan, kita perlu berubah untuk terus maju (sob sob, nangis ala Akademi Fantasia). Well… life goes on!

Kepada rakan-rakan, yang ku kenal mahupun tidak, yang selalu masuk ke blog lama ku atau hanya ter’eksiden’ masuk, terimalah ruang gebang baru dari aku ini. Insya Allah, aku bukan politician yang akan menjanjikan macam-macam, tapi di harap blog ini akan dapat memberikan lebih kepuasan kepada diriku! –dan akan diupdate selalu-. Semoga anda semua sukakan nya. Kalau tak suka pun aku apa peduli? Aku tulis apa yang aku nak tulis!

Credit to WordPress.com for this simple and nice blog!

6 Respons

  1. waaaa saya jadi org pertama yg menulis komen di sini…
    ehhehe ni ade duit lebih ke dpt nama sendiri? :> bestnyerrr..
    bile walida nak jadi ibu?:D

  2. 🙂

    Selamat mengomen dan teruskan mengomen kak ieka.
    Walida tunggu masa jek la… tu yang tengah saspen ni b-)

  3. woit … apsal kau pakai tagline aku tak mintak izin dulu. marah ni … !!

  4. kamal,

    tagline aku: Aku tulis apa yang aku nak tulis!

    ‘simple and nice’ tu mung punya tagline… aku tok sey pung 😛

  5. tahniah sbb:

    1. dpt baby boy smalam… hopefully everything’s fine…
    2. beralih ke website sendiri..bagus!!!

  6. […] Jun 2007, genap setahun usia Mudin001.com. Entri pertama aku di blog ini boleh kalian lihat di sini. Walaupun usia blog ini baru setahun, aku sebenarnya telah mula memblog sejak Ogos 2003 di […]

Tinggalkan Jawapan

