Mudin Jr. joins the world

newspaper.jpg

NOTA : Mudin & Walida mengucapkan berbanyak terima kasih kepada kawan-kawan yang mendoakan kesejahteraan kami sekeluarga, baik melalui telefon, sms dan juga yang telah pun datang menjenguk. Teruskanlah doakan kesejahteraan kita semua dunia dan akhirat.

Gambar-gambar Adam Naqiuddin, Insya Allah akan di upload secepat mungkin, selewat-lewat sekembalinya aku dari Kelantan minggu depan.

Wassalam.

Advertisements

6 Respons

  1. Assalamualaikum…tahniah!!!! hehe..lambat sehari dr my bezday..takpe..tu sebagai tanda suh jgn luper bezday kakak awak sorang ni hehe 😀

    Anyway mabruk atas kelahiran Adam Naqiuddin, semoga dia menjadi pendamai hati kedua ibu bapa, menjadi pejuang agama yang disegani serta menjadi manusia yang bermanfaat di dunia dan akhirat 🙂

  2. 🙂

    thanks kak iena, Adam kirim salam kat auntie iena dia 😛

  3. assalamualaikum wbt. awak congrates! dah jadi abah pun.. kem salam kat walida juga. wahh ramainyer baby boy di kalangan kawan2.. hehehe tapi yg tak bestnyer awatler dekat sgt dgn besday kak iena :))
    jgn lupe post gambar adam naqiudin (ape maksudnyer ni) okeihs!

  4. huh, kak ika jeles anak awak lahir dekat ngan birthdate akak kekeke. takpe tikot, next Mudin’s baby hopefully lahir one day after yours plak hehe.

    Mudin, ckp ngan Adam Auntie iena kirim salam balik kat dia ehek ehek 😛

  5. Kak Ieka, tq.
    Naqi = pure = suci.

    Naqiuddin= Kesucian agama?

  6. […] 2006 hampir menutup tirai. Ada apa dengan 2006? Tahun ini tahun penuh pertama aku sebagai suami. Tahun pertama sebagai bapa. Mencecah usia 25 tahun (baru sebulan lepas, hehe). […]

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: