Mat Rempit = Mat Cemerlang

Cemerlang Gemilang Terbilang jadi apa? Rempit Gemilang Terbilang?

Apa kata kalau Pak Lah dijenamakan semula? Apa agaknya nama yang sesuai?

Baca juga:

Angelising the Demons, Is it Possible?

Advertisements

10 Respons

  1. camtu pas ni mat pit (mamat2 dadah) pun ade hak utk direbrand, sbb diorang lagi ramai dari mat rempit. saye suggestkan.. mat pit = mat hadhari =)) =)) =))

  2. mat gian = mat gemilang?

  3. ggghvvbvhhnm cvccccccccccccccccccccccnZHjhykuYSUyvde

  4. Eswaran, aku enggak bisa ngerti!

  5. ggghgbjjcdhk gh u

  6. sy kurang suka mat rempit..minah rempit pun same..tah hape hape tah diorang ni..
    macam hilang akal je…
    membahayakan diri sendiri dan org lain..
    ngeri tengok aksi2 bodoh diorang ni
    masa tak merempit diorang ni normal je sebenarnya…

  7. maksiat dimerata tempat secara terbuka tanpa ada sebarang serbuan dimanakah jabatan agama islam….apakah mereka juga sebahagian daripada mereka yg melakukan maksiat secara terbuka…….apa tugas sebenar jabatan agama islam dimalaysia

  8. adakah mat rempit ini yg melakukan masalah seperti merempit dan melakukan maksiat adalah dari kalangan mereka yg bekerja di jabatan agama islam

  9. umno milenium telah banyak melahirkan masalah terutama isu mat rempit serta maksiat disana sini

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: