‘Esok balik Kelate’ – Adam

Esok. Adam, Ummi dan Baba nak balik Kelate. Yey, yey!  Ummi dan Baba ambil cuti 2 hari, sebab dah lama tak balik. Adam tak sabar nak jumpa Ma, Abah, Mak Tok, Tok Ayah, mak sedara dan pak sedara Adam kat kampung. Adam rasa, diorang semua pun tak sabar juga nak jumpa Adam yang comel lote, muka bulat cute nih!. Adam dah makin besar, minggu lepas timbang, berat Adam 6.2 kg. Minggu ni, umur Adam dah masuk 3 bulan dan satu minggu.

Kepada pakcik makcik yang selalu berkunjung ke blog ni, selalu baca ngomelan-ngomelan Baba tu, terima kasih lah! Blog ini mungkin akan dan mungkin tidak akan dikemaskini selama beberapa hari. Almaklumlah, kat Kelate ada TMNET 1515 saja. Sambil-sambil tu, jengok-jengoklah aStore Baba tu yer, apa salahnya tambah pendapatan Baba, boleh Baba buat beli diapers Adam, susu Adam, baju Adam, bla bla bla…

-Adam Naqiuddin.

[Abu Adam: Heh, heh! Sabar ajerlah!]

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: