Blog dan Google Reader

Adakah anda suka membaca blog? Setiap hari kerja anda melompat dari satu blog ke blog yang lain? Adakah anda menggunakan feed reader? Anda perlu mencuba Google Reader. Sebelum ini aku menggunakan Flock sebagai news aggregator. Sekarang pun masih menggunakannya. Tapi, oleh kerana ia adalah browser yang menyimpan memori di dalam komputer ini, bila-bila masa sahaja komputer ini boleh buat onar, hilang ingatan atau menggila. Sebagai backup, aku telah mengekspot semua bookmarks aku ke Google Reader. Di mana sahaja dan bila-bila masa sahaja, aku boleh access favourite aku. Baca review tentang Google Reader di Liewcf.com.

Oh ya, anda juga boleh kongsi artikel-artikel yang menarik hanya dengan klik di ‘share’ ikon yang disediakan. Klik disini untuk melihat shared items aku. Atau lihat sahaja di column sebelah kanan di blog ini untuk RSS feed nya.

3 Respons

  1. interface baru ni nampak mcm ok. kalau yang lama memang aku tak minat. lebih suka something simple and nice like http://feeds.reddit.com/

  2. thanks kamal, aku tak pernah guna web based feed reader sebelum ni. Tapi aku suka google reader! 🙂

  3. aku suka yang ni. thanks. benci betul, semua benda yang google buat aku suka 😦

Tinggalkan Jawapan

