Sifir Mat Rempit

Mat rempit satu malapetaka
KUALA LUMPUR 19 Okt. – Rempit tidak layak digelar sebagai satu budaya sebaliknya ia merupakan malapetaka, kata Menteri Kebudayaan, Kesenian dan Warisan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim.Menurutnya, gaya kehidupan mat rempit merupakan amalan yang tidak mencerminkan cara hidup rakyat Malaysia.

Mat Rempit = Mat Cemerlang

Rempit = Malapetaka

Cemerlang = Malapetaka?

Argh! Pening betullah dengan sifir UMNO/BN nih! Patutlah aku sampai bila-bila takkan sukakan UMNO/BN.

Kalau matematik itu, sifirnya kan senang. Aku suka matematik. Aku tak suka UMNO/BN.

Sebab,

Kerajaan BN = Kerajaan Islam Hadhari = Cemerlang Gemilang Terbilang = Malapetaka Gemilang Terbilang.

Pendek kata, UMNO/BN memang malapetaka!

Advertisements

43 Respons

  1. huhuuu.. malapetaka betul laa… malapetaka yang tak sedar-sedar dia tu malapetaka

  2. Aid,
    Kalau orang bodoh tak sedar dia bodoh, apa namanyer tu?

  3. orang yang suka sangat merempit skang ni lansung tak tahu
    prasaan mak bapak diorang.kalau aku la yang yang jadi mak diorang aku tak kan mengaku anak.buat menyesal aku lahirkan anak macam diorang. kalau merempit tu dapat duit tu tak pe juga,tempah mati adala.lain kali…kalau nak merempit tu bagi la tau dulu senang terus tempah kubur.mati nanti tak dela susah.

  4. haha kalau tak rempit nanti matrempit mati kitagihan pulak nak merempit ,bodo!

  5. sampai bila nak merempit

  6. i like mat rempit..mmmmmuuuuaaaaaah

  7. black gurl, kamu Minah Rempit kah?

  8. MAT REMPIT MEMANG MENJAHANAMKAN REMAJA.

  9. Mat rempit oooooo mat rempit.sial -sial shj Tuhan kasi lu olang nyawa tapi tak sayang,Lebih baik tuhan ambik balik simpan dlm bank buat bunga lagi baguih…lu olang ni…isk..isk..isk perabis tapak perkuburan shj. Mak bapa kpd para mat rempit,tolonglah doa anak u orang mati cepat agar negara ni selamat diduduki. amin..

  10. jangan jadi bodoh dar…………..merempit kerja x ade faedah

  11. sapo nak ngetih ngan motor ambo???blh mari pdg tembak>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  12. fuck d system..this komunity dok tahu bnd siket habuk..racing2 tp cam cibai.

  13. racing2 je tau,…..tak takut mati ke beb…kalau terer sangat tu pegi masuk litar sepang lah!!!!! hahaha…. buat bdo diri sendiri je kat jalan tu!!!!

  14. ish..ish..ish..kesiannya mat rempit sanggup bergadai nyawa untuk menunjuk-nunjuk kpd org ramai………………..PADAN MUKA….

  15. KALAU NAK REMPIT TU INGAT-INGATLA TUHAN SAMA . JANGAN DOK INGAT SERONOK JER….

  16. Bertaubatlah wahai sumer mat dan minah rempit sebelum anda ditaubatkan oleh-NYA. Sesungguhnya merempit itu hanya akan menjahanamkan diri anda sendiri.

  17. hello bai?ape barang rempit-rempit ni..duduk gumah baca quran lagi bagus.ingat-ingat le tuhan…..

  18. jadi mat rempit lg bgus

  19. insafkanla diri kamu,x yah la nak jadi raja jalan.x orang yang mendoakan kamu selamat bahkan lagi dimaki hamun

  20. ada yg dah insaf krn bertemu nur

  21. […] Yang pasti, kata dia. Makkah itu bukannya tempat terjun menerjun. Apatah lagi kalau pekerjaan menerjun itu tak ada pekdahnya. Menghabiskan beras saja kata dia. Oh, kamu janganlah bodoh sangat. Beras di sini maksudnya rezeki. Harta. Yang dimaksudkan menghabiskan beras itu, menghabiskan harta yang sepatutnya menjadi hak orang ramai.  Harta itu sepatutnya dapat memberi manfaat kepada orang ramai, bukan kepada 12 orang Mat Rempit. […]

  22. bgs apa jd mat rmpt…..blh wheley bru ada stail…bnyk mink rmpt

  23. lu mau main ke mau race, klu mau race bawa minah rempit yg pawer punye

  24. mat rempit ni bagus. ramai orang suke. cam stunt man. tapi, diorang tak sedar sedar..
    harga skill diorang tu tinggi. buat malam malam mana orang nampak.
    budak skate boleh twist skill diorang jadi kaya raya…

    korang mat rempit ni ada skill ,mati kat jalan raya… tak rasa rugi ke? kalau masuk berlakon jadi stuntman ni $$$$$$ banyak siot…

  25. […] Mat Rempits: They’re not all that bad matey! It’s more of a reaction. Treat them with respect so that they won’t retaliate with […]

  26. sy x rasa merempit adalah perbuatan sia2.
    bagi sy,ibubapa turut perlu dipersalahkan. actually,rempit nii adalah satu kepuasan bagi sy…
    rempit forever…

  27. bagi aku,mat rempit ni mgkin untk mengorbankn nywa…..walaupun aku minah rempit,tpi aku ada btas…..bdan aku x penah jdi lauk mat rempit…..mak atau bapak tdak patut dpersalahkn…..engkorang ptut beruntung mak bapak korang jge engkorang dari kecik sampai besar…….aku pun ada mak bapak la……….aku mrempit pun kt kmpung ja,aku pun ada gang brribu-ribu….olk lah aku sjeje tlis cm nie,tapi yg psti rmpit trus maju……….

  28. rempit…. kn bagus kalu kewujudan skuter jew…xde rxz,xde z,panter moto2 yg bkaitan,,, xde la memekak sgt,weng cni,weng cna,kunun moto kuat tunjuk lagak mcm best pd al indah kabar dr rupa

  29. smekom,an!!!!!!!!!su bkan nk skong rempit tpi klau x de bnyi pun rempit bleh mrempit n then pngalamn su diorang nie jadikn rempit mcm pompuan………awek hal laen,pompuan nie utk mlepaskn nafsu….senang cite kte tkar litar sepang jdi port mat rempit…ibu bapa x bleh dprsalahkn,dri sndiri msti sdar bik buruk……..

  30. mat rempit gilo

  31. nth pape

  32. bodoh…dan orang yang ikut orang bodoh adalh lbh bdoh….

  33. takde guna merempit tambah dosa je…buat malu mak bapak,tak pernah sedar nak tunggu ALLAH turun kan bencana pada dia baru dia sedar dosa yang dah dia lakukan..taubat nasuha cepat-cepat sebelum terlambat untuk menyadari kesalahanbesar yang dah MAT REMPIT lakukan….

  34. Jgn slhkn mat2 rempit…asal korang bengana ngan kitorang sume???kitorang x kaco korang pun…kitorang nak njoy je..idup mati d tangan ALLAH S.W.T.bukan korang..korang yang m’doakn mat2 rempit mati ni lg b’dosa bsar..

  35. mat rempit???
    ada baik nya kalo buat kerja amal daripada buat kerja yg tak bermoral dan menyusahkan orang ramai…

  36. mat rempit adalah perbuatan sia2 n membahayakn nyawa.Zaman nabi dulu,tika ada kematian membunuh diri,nabi menyuruh sahabatnya memyembahyangknnya.Jgn sala sangka,memyembhygkn Jenazah Adalah Wajib.n mat rempit adalah salah satu Perbuatan membunuh dri

  37. askwrusbh

  38. huhuhuhuhuh……….eden rempit junior tahi kucing 2………kepada sesiapa yang ada awek lebih blh kontak saya di talian 0175943103

  39. hello aberibady apa khabar semua

  40. koma nie aliff memang tak sudar diri ko 2 mat rempit x sejati

  41. mat rempit adalah perbuatan sia2 n membahayakn nyawa.Zaman nabi dulu,tika ada kematian membunuh diri,nabi menyuruh sahabatnya memyembahyangknnya.Jgn sala sangka,memyembhygkn Jenazah Adalah Wajib.n mat rempit adalah salah satu Perbuatan membunuh dri….mat rempit???
    ada baik nya kalo buat kerja amal daripada buat kerja yg tak bermoral dan menyusahkan orang ramai…takde guna merempit tambah dosa je…buat malu mak bapak,tak pernah sedar nak tunggu ALLAH turun kan bencana pada dia baru dia sedar dosa yang dah dia lakukan..taubat nasuha cepat-cepat sebelum terlambat untuk menyadari kesalahanbesar yang dah MAT REMPIT lakukan….

  42. best ar jd mart rmpt

  43. PENIN BETUL AKU NGAN MASALAH MAT REMPIT NI!

Komentar ditutup.

%d bloggers like this: