Internet dan blog

Beberapa pautan menarik dari mamakk!!! tentang internet dan blog.

1. Blogging Asia: A Windows Live Report

2. Internet no longer niche media

3. Most bloggers are women

Advertisements

2 Respons

  1. satu lagi perkembangan yg agak memalukan bagi Malaysia – http://ittutor.net/forums/index.php?showtopic=30812

    di kala kita kecoh dgn Streamyx yg bermasalah, mahal malah ada yg dah bertahun-tahun masih belum dapat, rakyat Singapura sudah dapat merasa wifi percuma.

    siapa nak main batu seremban ?

  2. alah, baik bagi duit kat mamat tu gi melancong ke bulan, woit.. diorang dah kutip ke batu utk main tu? Sapa yang taja serbuk teh tu?

    jgn kata Wifi peri, nak masuk line telipon pun susah.

    oit oit, ni si Kong Cho Ha tu sibuk nak ketatkan undang² siber ni. Ni pasal kecoh gambar dekat² tu la ni. Tak guna.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: