Tahu pun bodoh!

Walaupun mereka tidak mengatakannya, tapi dengan berita ini, mereka sebenarnya telah mengakui bahawa mereka telah membodohkan diri sendiri dengan ide-ide teh tarik, roti canai dan batu seremban itu.

Jadi, tiada roti canai, tiada teh tarik, malah tiada batu seremban. Yang ada?

[KEMASKINI] Sila baca ini juga:

The Southeast Asian nation’s obsession with food will still be reflected in the list of experiments, the Star report showed: the astronaut would take with him Malaysian fruits and herbs with the idea of developing them into space-travel treats.

Obsession with food? Hahaha! Itu belum sebut tongkat ali dengan kacip fatimah lagi tu!

Advertisements

3 Respons

  1. orang yang paling kecewa sekali aku rasa ialah pokaid. dia tak dapat tender supply batu.

    project yang dibentangkan nampak menarik tapi betul ke ini saja caranya nak dapatkan semua tu. orang yg bijak biasanya akan cuba dapatkan hasil yg sama dengan cara yg lebih mudah dan murah.

  2. macam nak pindah ke bulan je.
    maaf, bukan prejudis, rasa macam kajian ni dibuat-buat pulak. Macam terpaksa.
    moga, duit yg dikeluarkan tu tidak sia-sia. kalau tidak, baik bg utk kurangkan tol samy tu.

  3. Kamal, pakchik, betullah, hiasan jek tuh!
    Aku tetap rasa ia sia-sia. Bagi balik duit tu! Kalau tak aku sumpah jadi tongkat ali, boleh bawak pergi angkasa!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: