Aku dan 2006 – Bhgn 3

Sambung.

Sebagai pekerja. Aku rasa, aku lebih dari cemerlang! Kerja siang dan malam, tanpa merungut (kadang-kadang ada juga!). Diganggu pada hujung minggu, tidak apa. Apa lagi yang diharapkan dari aku? Alhamdulillah, komitmen dan kualiti kerja aku, recognized! KPI? Daripada markah penuh 200%, aku dapat 199.xx%. How ’bout that, not bad huh?

Sebagai blogger. Ini menarik. Aku beli domain mudin001.com. Saja, untuk suka-suka. Dan daripada pendapatan kecil yang aku dapat, kos itu dapat ditampung. Tetapi, bukan niat aku nak buat duit dari blog ini. Kalau dapat itu kira bonuslah. Dan tahun ini, jika ada benda baru yang benar-benar mengubah cara aku menggunakan internet, ia adalah RSS. Di zaman dunia rata ini, ia begitu memudahkan!

Dan lagi, KAMU (dan aku) telah dinamakan sebagai Time’s Person of The Year!

2 Respons

  1. ape 200% din? 100 dah la, kamu dapat la 99.xx,
    Tahniah ye din. Kamu ni rajin sungguh keje.

  2. Pakchik, dah memang markah penuhnya 200%. Nak buat macam mana, terima jek la!

Tinggalkan Jawapan

