Tua

Alam ini sudah tua benar barangkali. Dan ia telah memakan mangsa 5 orang di Johor setakat ini.

Dan aku yang kerja siang dan malam ini. Terasa seolah-olah proses penuaan itu berlaku lebih pantas terhadapku, berbanding orang lain yang seusia. Badan sudah mula sakit-sakit. Berbaloikah? Mungkin aku perlukan ini, senang ya! 😀

Advertisements

7 Respons

  1. Malam ni hujan juga. Banyak ari dah tak hujan. Takat hujan main². Uje hambat ore tuo.Cukup utk basahkan tanah. cuma takut gua musang ngan kuala krai tu la.
    Kalau nak balik, baik terus ikut jalan grik. Takut tengah dalam perjalanan nak balik kena detour, lagi susah. Tak pun naik kapal trebe la.

  2. Kami balik ke Jeli, tak lalu kuala krai. Laluan kat pahang (raub-lipis-merapoh) ok ker hah?

    Ikut grik pun bahaya juga kalau hujan lebat-lebat!

  3. Semua orang begitu.. baby..kanak2..remaja..dewasa..tua..hmm proses kehidupan. Tapi yg nyata, bumi ini lebih tua yg amat daripada penghuninya kan ..kan .. kan..

  4. adikyah, ada orang yang kelihatannya lebih tua dari usianya, dan ada yang sebaliknya. anda dalam kategori yang mana?

  5. din, ada jugak yg kelihatan sama tua ngan usianya, tapi hati din, hati… muda sentiasa. Carik pun pucuk² muda. hehe…

  6. hati budak-budak ok tak? :>

  7. […] Bermula esok, sehingga 3 Januari 2007, aku akan bercuti. Merehatkan diri yang semakin tua ini. […]

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: