Gaduh dengan si bodoh

“Never argue with a fool, onlookers may not be able to tell the difference.”

– Mark Twain

Advertisements

3 Respons

  1. din, bukan nak gaduh ni ya, nak tanya 😉 saya dengar-dengar angin yg bertiup kencang, minyak nak naik 50sen malam ni? ada dengar dak? takkan banyak sangat kot, takkan tak nak tunggu sampai lepas batu talam kot, deme tak takut ke.

    Kempen baru din, katakan TAKNAK kepada PAKLAH!!!

  2. Pakchik, kencang sangat ke? Tok Mudin belum terkena. Ada la dengar-dengar sebelum ni, tapi bulan Feb katanya. Betul ke malam ini?

    Batu talam? Kalau naik pun, belum tentu deme kalah Batu Talam. Orang Malaysia kan…

    Aku bukan setakat TAKNAK PAKLAH, aku TAKNAK UMNO, aku TAKNAK BN!

  3. TAKNAK paklah pasal dia yg buat kempen TAKNAK tu.
    tak tau la, kalau naik jugak, dan menang jugak, memang tak guna sungguh la orang mesia ni. Tp, apa sebab nak naik pulak kali ni?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: