Hatrick

liverpool06012007_1.jpg

12 Nov 2006 (Premiership)
Arsenal (3) – Liverpool (0)

6 Jan 2007 (FA Cup)
Liverpool (1) –  Arsenal (3)

9 Jan 2007 (Carling Cup)
Liverpool (3) – Arsenal (6)

Ha ha ha! Kalau macam ni nak main Liverpool tiap-tiap minggu lah!

Advertisements

6 Respons

  1. din, arsenal tak lawan ngan liverpool,
    tu LiverFOOL yang bermain di AnFAILED

  2. Hehe.. ingatkan Liverpool tu terer, sian ek. Len kali suruh diorang main pool jer la. Tak pun mandi jer kat swimming pool… muahahahaha…!!

    Manchester United tu terer gak ker skang?… kalo hebat lagi aku nak sokong depa lah hehe… (apa pun dulu aku suka Eric Cantona main, termasuklah bila dia ‘mengganas’ di padang :D)

  3. Pakchik, haha! pakchik sokong apa?

    adikyah, man u pun bukan terer sangat… haha!

  4. hoho, undi adalah rahsia din. Nanti tak tahan menerima kutukan bila team yg disukung kalah wo..

  5. sehebat-hebat arsenal kalahkan liverpool, kalah gak arsenal dgn sheffield united..hehe

  6. Pakchik, sokong chelsea ke? haha!

    Imin, tunggu dan lihat aje lah!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: