Respon terhadap Boikot (2)

Tindakan PAS dan PKR mengumumkan boikot terhadap PRK Batu Talam mengundang pelbagai reaksi. Antaranya:

Bacalah kalau berminat.  Mereka pastinya lebih masak dengan sepak terajang politik berbanding Tok Mudin. Haha!

Advertisements

3 Respons

  1. din, antara sebab lain yang aku diberitau, rugi gak kalau masuk pun, pasal tak lama mana dah penggal ni.
    Saranan diblog cuit sikit tu, memang aku ada terpikir petang tadi. Sapa taukan, tetiba rakyat gila nak protes, menang. Sepenggal pun sepenggal la.

  2. kaji macam mana hamas menang pilihanraya, pas ambil iktibar dari situ. sebab itu dilancarkan boikot

  3. Pakchik, tanak masuk jadi calon bebas?

    Kingbinjai, selamat datang dan terima kasih!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: