Gelap

bloggers-united-medium.jpg

Blog ini akan turut memaparkan logo ini sebagai sokongan kepada blogger-blogger Malaysia yang sedang menghadapi kuasa gelap?

Dan blog ini juga akan menggunakan tema gelap mulai hari ini.

Oh ya, satu lagi, kamu tentu perasan dengan feature Snap pada pautan-pautan di blog ini. Aku tak pasti hendak suka atau tidak benda ini. Nampak menarik, tetapi kadang-kadang annoying. Kamu suka atau tidak?

4 Respons

  1. dah kamu tanya, aku kata buang je la, menyusahkan la. susah nak gerakkan cursor. Lalu dia je keluar gambar.
    OO. blog aku memang dah gelap gulita.

  2. Haha, terima kasih Pakchik. Aku dah buang benda tu jauh-jauh. Harap tak susah lagi!

  3. alamak gelapnya. di manakah aku berada kini? dalam kuburkah? atau di dalam lobang? adoi!! terhantuk lak!! hehehe… Tok mudin, sampai bila nak bergelap nih? Ke tok mudin tak bayor bil kat tnb nun? aku tak nampak la tok. sesungguhnya ijau tu memang lemayan!! 😀

  4. adikyah, sila sediakan lampu sebelum masuk ke kubur, ops blog ini!
    sampai bila nak bergelap? bila mood Tok Mudin dah tak gelap lagi!

Tinggalkan Jawapan

