Penyakit

Banjir makin teruk. Johor hampir lumpuh. Penyakit bakal mengganas.

Dan PM kita, ya, Pak Lah pun kena penyakit. Penyakit ‘remote control’.

Pertolongan diperlukan!

Advertisements

3 Respons

  1. Banjir lagi. Kesian kat orang2 Johor. Tapi macamana nak buat..Hanya mampu menghulurkan bantuan apa yg patut je lah. Moga banjir segera pulih. Mungkin ada pengajaran dan hikmah di balik kejadian.

  2. adus, ari tu kan aku suruh tengku balik terus, disinggahnya kat johor. Ish ish ish.

    Semoga Allah membebaskan mangsa-mangsa tengku itu dari kesusahan. Amin.

  3. adikyah, nak tolong ya? tolong call Pak Lah, suruh bawak balik tongkang RM30 juta dia tuh! Boleh juga tolong angkut orang pindah.

    Pakchik, ya, tengku belum puas lagi di Johor!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: