Penantian

Kenapa kena tunggu sampai 30 tahun? Sebelum ini PAS kah yang tadbir Pahang? Betulkah akan berakhir?

Advertisements

6 Respons

  1. kena tunggu 30tahun. Tak de ‘lagi’ ke kat belakang tu?
    Mereka ni kelakar sungguh. Lawak Labu labi pun tak kelakar macam ni.
    Kamu tau din, dulu, masa PRK kat satu negeri ni, ada orang buleh cakap dengan muslimat pas, ‘kami taknak agama, agama kami dah ada, kami nak pembangunan!’ walhasilnya serupa jugak. takde yang berubah.

  2. Ya kelakar. Mamat-mamat yang masuk Raja Lawak Astro pun kalah ni!

  3. siapa yang kelakar sebenarnya ? yang menunggu atau yg ditunggu ?

  4. Kamal, penunggu Batu Talam kot!

  5. adoi!! terhantuk lagi 😀
    Begitulah kalo time nak bercakap iman tadak. Akai dok kat lutut. Sapa yg salah? diri sendiri la. Kita nak bercakap dan bekerja, kena dahulukan ilmu(akal) dan iman. Baru selari. Takat harap pembangunan tinggi melangit, tapi agama sifar. baik pi dok amerika nun. boleh geng ngan bush. kan tok mudin kan kan kan…

  6. dah benjol kepala tu ya adikyah?
    a’a, cakap pakai akai la… kang dah benjol kepala baru nak sedar!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: