Inspirasi

“We should be taught not to wait for inspiration to start a thing. Action always generates inspiration. Inspiration seldom generates action.”

– Frank Tibolt

Sekarang baru aku faham, kenapa Pak Lah tu Pak Lah. Tunggu wahyu Hadhari turun, patutlah tiada hasil!

lahtidur.jpg

Advertisements

6 Respons

  1. hish, sejak berlatar hitam ni, makin ganas kamu ye din.
    Best, best.

  2. Din, baca dak yang KERAjaan guna proksi utk pinjam duit RM50b dari bank-bank luar. Guna serikat yg nak dibubarkan. ada di laman marhaen.

  3. huahuahua.. brutal lu bro!! Inspirasi adalah ilham. Ilham adalah nama anak boss saya hehehe…

    Mungkin kot tok. Kita kadang2 terlalu menunggu munculnya inspirasi. Sedangkan kerja x jalan2 gak. Tu yg dok terbengkalai. Alasannya, sabaq! ilham tak mai lagi hehe.. Lepas nih kena tubuh satu lagi institut, institut inspirasi malaysia (instead of, institut intergriti malaysia)hohoohohoho.. hoyeeee!! idop pak lah!! jalan lah!! astaghfirullahal’azim!!!!!!

  4. Pakchik, ganas ya? hahaha! Ada jugak baca pasal tue, tapi sepintas lalu sahaja.

    adikyah, agak-agaknya, bila Pak Lah nak dapat ilham untuk blah? hehe!

  5. Tok! Tok! Aku dapat ilham semalam. Nampak gayanya lambat lagi la p. lah nak blah. Dia tunggu sorang budak pompuan menggantikan tempatnya. tp budak tu lom sedia lagi. kena tunggu paling cepat sepenggal dua la kot *ekhm..ekhm…* Tok dapat ilham dak sapa budak pompuan tuh? *aku pun menjongket jongket kening sambil tersengih misteri*

  6. adikyah, Tok gelap la. Ilham tak mai!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: