Dan Adam, apabila ia berbicara

Assalamualaikum semua, pakcik-pakcik, makcik-makcik!

Apa khabar? Ini Adam. Baba masih dalam mood gelap. Jadi untuk menceriakan sedikit kegelapan di sini, Adam nak bercerita. Sekarang umur Adam sudah 7 bulan lebih. Nak tengok Adam?

Ha, itu video terbaru Adam. Kalau nak tahu, itulah yang Adam buat setiap petang. Menunggu Ummi balik kerja. Setiap petang sebelum pukul 7.00, Baba ambil Adam dekat nursery, lepas tu terus ke stesen komuter. Sambil menunggu tu, itulah yang Adam buat kalau Adam tak tidur, atau menangis.

Nak tengok video Adam yang lain? Klik di sini.

Oh ya, gambar-gambar terbaru Adam pun ada di sini.

Terima kasih, sehingga berjumpa lagi.

Wassalam.

-Adam Naqiuddin- 

Advertisements

4 Respons

  1. Come anok mu din. Galok pulok tu.

  2. lohhh..kok pandei gitu adam naik komuter dong! nggak capek ribut ribut naik komuter kok? huah huah! jawab adam, jawab! sukanya org nama adam nih, leh pi masuk minang ka hahahaha!!!!

  3. Pakchik, Adam memang comey, macam Baba. Dan galok, macam Ummi. Haha!

    Adikyah, Adam tak naik komuter la, Adam dok dalam kereta Baba tue, tengah tunggu Ummi!

  4. oooo.. adikyah dah agak dah adam dalam keta. tapi saja jer sebut komuter. *terus berjalan sambil sepak2 batu*

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: