Nobel untuk Mahathir? Hahaha!

Senaraikanlah apa saja sumbangan dia. Dia tetap tak layak untuk ini. Diktator. Mengumpul kekayaan keluarga dan kroni selama 22 tahun, menafikan demokrasi, kebebasan bersuara, kebebasan media, ISA, OSA, AUKU dan banyak lagi. Pendek kata, situasi Malaysia hari ini adalah hasil legasi Mahathir. Kan orang kata Pak Lah tak buat apa-apa? Maksudnya yang ada sekarang masih hasil kerja Dr M.  Jangan tertipu dengan tindak-tanduk dia mengkritik Pak Lah sekarang, bukankah ia hanya satu lagi taktik menunjukkan dialah yang hebat, tahu segala? Dan Pak Lah itu hanya hampas? Ah! Aku bukan penyokong kedua-duanya, kerana bagi aku kedua-duanya adalah pengikut mazhab yang sama. Mazhab jaga periuk nasi sendiri dengan mencuri periuk nasi rakyat.

Bukankah tindak-tanduk ini dalam gambar di bawah ini, Pak Lah pelajari dari Mahathir?

Advertisements

10 Respons

  1. nak kata apa, bosnia yang calunkan dia, cuba tanya orang baling, apa kata mereka.

  2. haha, kalau tanya orang baling, mahu dibalingnya orang tua tu ke sungai!

  3. ya ya aku setuju

  4. eleh.. orang baling pun undi bn jugak… jumpa kat ruang komen roslan sms, katanya Booking Neraka… kihkihkih…

  5. king, setuju aja? komenlah sket!

    pakchik, hahaha!

  6. Kalo Nobel memang la tak sesuaiiiii. Baik suruh dia baca novel lagi baguss. baca novel faisal tehrani pun ok gak hahaha… macm2 dia leh muhasabah diri dia sendirik 😀

  7. […] diingatkan sekali lagi, Tok Mudin bukan penyokong kedua-duanya, mereka adalah penganut mazhab yang ditolak oleh Tok […]

  8. hey its ironic. NOW dr.m blames the media for not airing his views, when during his time there people had to fear operasi lallang and ISA just for “bending forward” against his views. NOW he is using the alternative media to get back. even a nomination for the nobel would be a cruel joke

  9. kurangajarnya!!!!

  10. kurang ajarnya cara ko kritik orang yg banyak berjasa. kalau tak suka g duduk kat vietnam la!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: