Apa benda ni?

Jangan terkejut. Baca di sini.

[Nota bawah: Umur Adam cukup 8 bulan hari ini, gigi dia dah mula kelihatan]

Advertisements

11 Respons

  1. satu alat untuk perabih duit la tu.. hahaha..

  2. ya abiskan duit, aku pun tak paham macam mana diorang boleh terfikir sampai begitu sekali, tak praktikal langsung!

  3. hidup manusia sekarang ni asyik kena tipu dengan kapitalis saja. Mereka menjadikan kehendak itu satu keperluan.

  4. oh adib baru sahaja pandai berjalan. sethaun lebih dah.

  5. king, nama anak kamu adib ya? aku ada masukkan nama itu dalam senarai nama anak lelaki yang akan datang, kalau ada rezeki. 🙂

  6. ha ha sila sila

  7. semakin canggih sesatu teknologi itu, semakin mengarut hasilnya [walaupun bukan semua].

    * Adib… tuan-tuan punya nama tu pernah tinggalkan aku suatu masa dulu.

  8. ooo adikyah, tuan-tuan? kamu suka orang nama adib ya?

  9. adib tu yang kapel dengan erika kan? yang buat opie frust menonggeng. Oh.. itu cerita dunia baru.

  10. pengikut dunia baru ya kamu pakchik? Boleh ‘geng’ dengan Ummu Adam, hahaha!

  11. tak jugak. Dua org adib tuh.. sorang ex staff adikyah [kamceng gak la dgn adikyah. Yg sorang lagi adib, pangkat pak cik ngan adikyah. Dia meninggal dunia 2 tahun yg lalu. sayangnya adikyah tak dapat balik utk ziarah beliau buat kali terakhir [sape tak tahu dia ada problem ngan jantung dia, umur dia lingkungan awal 40 an].Sampai hari ni, kalau balik kg mesti terbayang2 muka dia. sebak jugak la [sob..sob..sob..]

    pa’chik, yg tu nama dia Adif kalo tak salah. hehe.. jarang2 tgk gak

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: