Dosa PM

Kalau dosa Pak Lah sebagai PM kepada rakyat Malaysia ialah seperti yang dikatakan oleh Dr Mahathir (dipetik dari blog Penarik Beca):

* Lembab
* Tidak memberi tumpuan kepada projek-projek pembangunan
* Tidak betul
* Tidak jujur
* Tidak bijak
* Menjatuhkan maruah negara
* Negara hilang harga diri, hak, kebebasan, kemerdekaan
* Kerajaan hilang kewibawaan

Maka dosa terakhir Dr Mahathir sebagai PM Malaysia ialah menunjukkan Pak Lah sebagai penggantinya. Diulang, dosa terakhir, bukan satu-satunya.

[Perlu diingatkan sekali lagi, Tok Mudin bukan penyokong kedua-duanya, mereka adalah penganut mazhab yang ditolak oleh Tok Mudin]

13 Respons

  1. dua dua ekor tu sama sahja! boleh blah! ptbhhhh!

  2. ya, dua-dua sama. tol(ol)!

  3. haha.. aku lebih suka mereka dua orang dari orang yang undi mereka dua orang tu. Sungguh!!

    Sini
    Otak Udang wrote:
    I rather have shit in my head than to be a stone worshipping wanna be maggot on cow dung! All of you muslim are a disgrace to Islam. PAS = Party Ajaran Setan!! True to its name. I am surrounded by PAS idoit and their mentality and stupidity is the same of insane pigs!!

    Now why dont you ask the “allah” you worship come and kick my Otak Udang?

    Bodoh bangang PAS!
    08/02 16:27:09
    =======================
    aku dah mintak, masa semayang subuh dan jumaat tadi. Dan masa memula aku tengok komen dia ni. Tak nak tolong kabulkan permintaan dia tu ke?
    Dalam satu komen lagi, dia kata Rasullullah adalah orang yang menyetubuhi 9 orang wanita, kalau hidup zaman sekarang ni, tentu dah kena hukum.

  4. uh, komen dia tu sesuai dengan nickname yang digunakannya. Ya, mari kita doa ramai-ramai, semoga permintaannya dikabulkan.

    * dia kata Rasulullah menyetubuhi kanak-kanak 9 tahun, bukan 9 orang wanita.

  5. bila masa rasul setubuh budak 9 tahun?
    memang siti aisha r.a. kecik lagi, tapi rasanya, rasul cuma buat kawan saja masa tu. kalau mengikut satu riwayat yang pernah aku baca dulu la.

  6. Otak Udang wrote:
    azamnorhamzah
    pocik
    Both of you need to fill your head with SHIT. How can a prophet who had sex with a 9 years child be trusted to maintain a government? If he is here now under Malaysian law he will be in jail. How about that for a history lesson!
    ===
    sori, lupa, aku tengok benda ni semalam, tapi lupa kat mana link tu, dalam cerita sama rupanya.

    fyi, pocik yang dia maksudkan tu, bukan aku. aku pake nama lain kat laman sawang RPK ni.

  7. >bila masa rasul setubuh budak 9 tahun?
    >memang siti aisha r.a. kecik lagi, tapi rasanya, rasul cuma buat >kawan saja masa tu. kalau mengikut satu riwayat yang pernah >aku baca dulu la.
    cuba research psl umur sebenar aisyah masa kahwin dgn rasulullah s.a.w. banyak benda yg dulu kita percaya mungkin tak benar pada masa sekarang.

    ataupun umur sebenar siti khadijah – yg ni sebenarnya hanya perlu baca buku2 umum sirah yang selalu kita baca tapi cuba beri sedikit perhatian kepada nombor-nombor yang dinyatakan.

  8. ah toksh layan la, nama pun otak udang. otak udang memang bebal bukan boleh pikir kalau ko layan kau hanya menambahkan keseronokan dia sahaja.

  9. aku tak layan dia king, aku cuma doakan apa yang dimintak saja. Jarang nak mengomen di laman sawang RPK tu. Pasal aku rasa mereka tu, mangkuk-mangkuk semuanya.

    Oit oit, apa cerita India gaduh ngan melayu kat cheras tu? Betul ke?

  10. ya, bo layanlah deme-deme tu!

    pakchik, ceta apa? aku tak tahu pun!

  11. cilakak betul otak udang tuh. hmm lupa plak, dah nama dia pun otak udang, sama la dgn otak dia yg mungkin tak penah terisi dgn ilmu agama. DUlu maybe dia tak sekolah agama tu [murtad kot]. sesaja nak provok umat islam. Itulah len kali ketatkan hukuman kat org yg suka mencaci Islam dan Rasulullah saw. Aku kan leh nih, dari dulu lagi dok geram kat sekoq mamat yg keja kat suratkabaq omputeh tuh. Nama sedap, mengaji tinggi, tapi akai takdak. Tahu la nanti balasan dia.. [geram, geram, geram]

  12. [Perlu diingatkan sekali lagi, Tok Mudin bukan penyokong kedua-duanya, mereka adalah penganut mazhab yang ditolak oleh Tok Mudin]

    Soalan… apa pandangan tok Mudin mengenai mazhab mereka… ? kenapa mereka berbeza?

  13. Terima kasih En Razilatif,

    Kalau saudara mengikuti blog ini, saudara pasti faham apa yang saya maksudkan dengan mazhab mereka itu.

    Bagi saya kedua-dua mereka sama sahaja, penganut ‘mazhab’ nasionalisme, kronisme, nepotisme, perompak harta rakyat, memperkudakan SPR, menafikan hak bersuara, ISA, OSA, AUKU dll.

    Saya? Saya adalah orang Islam yang menolak apa yang telah saya nyatakan di atas, dan menyokong perjuangan untuk menegakkan Islam di muka bumi Allah.

    Wassalam.

Tinggalkan Jawapan

