Paklah’s believe it or not

2000121403_01.jpg Isteri baru Pak Lah???

Advertisements

7 Respons

  1. Dia ni ke Jean Baker din? tak kenal pun, orang kata bekas biras dia. Tak tau pun.

  2. oppsss silap, jean danker. aku pun baca kat malaysia tudei kelmarin.

  3. Pakchik, ini memang Jean Danker, DJ di Singapura. Tapi aku rasa dia bukan isteri Pak Lah. Saja letak gambar tu, sebab aku ‘google’ Jean Danker, minah ni aja yang keluar.

    Hahaha!

  4. ahakakakakakaka…

    kalau cinta itu cinta buta siapakah jadi mangsa
    Kalau cinta itu cinta setia nangis ketawa sama ha ha ha
    Kalau kita boleh beli cinta berapa pula harganya
    Alangkah indah bila dicinta
    Kerana cinta itu lebih bahagia

    Aiyayaya… auw..!!

  5. Cakap biar ada fakta beb. Takmau cakap2 jadi fitnah. Doakan yang baik. Apalagi bila nampak sensasi je kalau dialah benar si JD tu. Suspen je rakyat Malaysia negara Islam tu…..

  6. beb ahnaf, aku tak cakap apa-apa, aku tanya je…

  7. tipu

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: