Jualan Gudang MPH

Dah beberapa hari berhajat untuk blog pasal ini. Tapi asyik tertangguh sahaja. Minggu lepas, terpandang banner tentang Jualan Gudang MPH di PJ. Tapi tidak dapat tengok betul-betul, sedang memandu.

Kemudian terbaca di Bibliobibuli tentang ini:

mphdidtributors.jpg

Dah pasang niat hendak ke sana. Mungkin Sabtu ini. Jom ramai-ramai pakat ke sana!

Sementara itu, ini 2 artikel mesti baca dari Saifulislam.com:

Advertisements

9 Respons

  1. ooooo jualan gudang oooo

  2. Wah!…
    Adikyah..isk..isk.. sabaq…sabaq.. pesta buku dah dekat neh. Kontrol..kontrol…

  3. king, oooooooo!

    adikyah, pesta buku… pesta buku. yang ini… yang inilah! Jom, jumpa di sana sabtu nih! hehehe!

  4. ala… kocek dah nipis. monyosal den boli spek kaco mato kaler hitam haritu. haha.

  5. ah cik kema, bagi kat den lah spek mato itam tuh! dah ekau menyosal sangat!

  6. ooo…. takleh gi la.
    din, gambar perempuan, bukan dia la. yang sebenar umurnya dalam 50-an. dan memang ada orang sahkan berita kawen tu.

  7. Tadi tengahari pegi dengan kawan. OK, pada pendapat saya. Buku-buku baru, dengan harga kurang kira-kira 20-30%. Kalau tak dapat pegi, saya cadang kirim kat yang pegi. Kalau ikut jualan penghabisan stok atau gudang lagi murah tapi yang jualan ni buku yang memang baru-baru, bukan stok 5-10 tahun lepas. Buku-buku yang saya beli tadi kalau di rak kedai harganya RM60-80 setiap satu (tengok kat Kinokuniya Bookweb). Alhamdulillah dapat beli buku-buku yang dicari pada diskaun. Kira rezeki la jugak.

  8. rol, terima kasih banyak atas info. Kamu telah membuatkan aku lebih teruja untuk pergi ke sana!

  9. […] Posted March 3, 2007 Seperti yang dirancang, kami ke sana pagi tadi. Buat apa? Banyak ke beli? Tengok […]

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: