Adam dalam kotak

Mendapat ilham dari dari laman ini, dan juga melihat betapa seronoknya Adam bermain dalam kotak di jualan gudang MPH baru-baru ini, maka Ummu Adam sibuk mencari kotak di rumah. Dikotakkannya Adam, dan inilah hasilnya:

Ini wilayah Adam!!!

Video-video Adam yang lain boleh ditonton di sini. Harap boleh dimaafkan atas kekurangan kualitinya.

7 Respons

  1. lama dulu, aku dapat email dari sorang kawan, tajuk dia, jin dalam teko.
    tapi, pasal gambar still, dia buat dalam format gif saja la.
    memula keluar gambar kendi besar, lepas tu, dia bukak tudung kendi tu, keluarlah anak dia, yang saiznya muat-muat dengan kendi tu.
    tapi, masa tengok memula tu, rasa takut jugak gambar budak tu.

  2. Hehehe.. tergamak dikotakkannya si Adam tuh. Anyway, walau dikotak atau dibakulkan Adam neh, dia tetap Cute – come lote!

    – Tok pecaya ke aku puji si Adam neh. Aku kan pompuan hahahahahaha.. Huh! Syndrome yg semakin menular kuang..kuang..

  3. Sori aa mudin… baru je beberapa hari aku blog nih.. walaupun dah bukak tahun lepas lagi.. ada post cte passal tuh….

    Anyway, dapat inspirasi dari korang gak…

    Thanks…

  4. Pakchik, betul ke muat anak dia dalam kendi tu?

    adikyah, aku percaya 20% saja, 80% lagi tipu!

    nazrol, no problem…selamat memblog!

  5. ko pernah tengok kendi yang besar? yang selalu orang guna untuk kenduri. atau kalau ada makan-makan kat surau di kampung.
    anak dia tu, baru tahap buleh duduk saja.

  6. aku pun nak carik kotak la camni

  7. Pakcik, aku cuba sedaya upaya untuk ‘imagine’. Hehheh!

    KB, sila..sila..selamat mencari kotak 🙂

Tinggalkan Jawapan

