Smach Dalam Kenangan 1: Yang Mana Satu


smach4

Originally uploaded by mudin001.

Cuba teka yang mana satu Tok Mudin? Kamu boleh bandingkan gambar ini dengan gambar terbaru aku, di Flickr atau di laman Tentang Aku. Ahli-ahli forum Smach.net tidak dibenarkan membuat tekaan, tetapi komen-komen yang mencuit hati adalah dialu-alukan.

Nota: Aku tidak pernah tahu kewujudan gambar ini, sehinggalah Pok Aid memuatnaikkan gambar ini di forum smach.net. Pada awalnya, aku sendiri pun tidak cam diri aku…hahaha! Cerita di sebalik gambar ini dalam entri Smach Dalam Kenangan 2 yang bakal menyusul. 🙂

9 Respons

  1. aku rasa hok tunduk, pakai tai labuh tu, kasut putih.
    susah jugak, pasal masa ni ‘jebeng’ tak dok lagi.

  2. bukan2…mudin yg kcik comel sebelah dia tu, kecik2 tapi mulut mcm cili api..kata2nya pedas dan agak sinis.nasib telinga bdk2 kelas dia jnis tebal..hehehe..
    elmariachi..yg ko teka tu kalau tak silap si ise (hisham)

  3. kinamohd, betul ke tu ise?

  4. hahahaahah aku nak tergelak tgk gambar ni.. semua nmpk baik giler.. nerd pun ya..

  5. err saya ingin menggunakan talian hayat saya yang pertama… dalam kurungan, mana yang betul itu jawapan aku ha ha

  6. heheh skema abih budak2 sekolah dulu. aku rasa kan .. yang mana belum sunat, itulah tok mudin! hahahahahaha

  7. mesti dlm hati baba adam kata mcm ni ‘ aik aku nih best student di Bukit jering! tak kan aku kena reject jugak! Mesti diorg silap listkan nama nih. ‘ lihatlah renungan jauh baba adam..hmm kena balik sekolah kg ler..sedihnye..kekekeke (muka baba adam kelihatan agak tidah puas hati) 😛

  8. Pakchik, tak betul, cuba lagi. Hint: Aku tak der ‘jebeng’ lagi masa tu. Hahaha!

    Kinamohd, kamu siapa? Wan Sakinah ya? Kalau betul, kamu ada ‘unfair advantage’ di sini. Walaubagaimanapun, tekaan kamu tidak tepat. Separuh betul, separuh salah.

    Ise, kamukah itu? Jawapannya, bukan! Hehheh!

    Fiezan, gelaklaa… memang kami semua baik pun! Hahaha!

    KB, tak betul. Cuba lagi.

    Anon, tak betul juga. Aku dah sunat masa tue! Sebut pasal sunat nie… ada cerita juga, nantilah!

    Ummu Adam, jangan nak menyamar jadi Adam di sini!!! Dan apa kena-mengena pula dengan kena reject ni? Orang suruh teka yang mana satu Tok Mudinlah! Potong ‘stim’ betul!!!

  9. […] Posted March 23, 2007 Seperti yang dijanjikan. Inilah cerita di sebalik gambar Yang Mana Satu dalam entri yang lepas. Dah dapat teka yang mana satu Tok Mudin. Yang paling kecil, yang paling […]

Tinggalkan Jawapan

