Kentut

Mawi kata:

Cinta macam kentut.

[Aku tak tahu apa yang dimaksudkan oleh mamat ni dengan kata-katanya itu. Aku hanya terpandang tajuknya di cover sebuah majalah hiburan di kedai majalah. Aku tak ada hati nak membaca malah menyentuh pun majalah sebegitu.]

Kata-kata sebegini kan lebih cerdik? Dari Paulo Coelho:

Love is a disease no one wants to get rid of. Those who catch it never try to get better, and those who suffer do not wish to be cured.

Aku kata:

Mawi macam kentut.

Advertisements

9 Respons

  1. aku sambung,

    mawi macam kentut, bercirit.

    ha ha

  2. hmmm sampai bebila la cinta Mawi bau kentut!

  3. mawi kentut pun perempuan-perempuan tua tu tetap undi jugak.

  4. ko bilang mawi cam kentut pun org (pompuanI tetap suka, cuba bila bila maner mawi sedang dikeliling oleh peminat (pompuan), ko jerit kuat2, hoi.. MAWI KENTUT laa.. baru masing2 melarikan diri..

  5. KB, kamu ni… ha ha!

    Izinni, busuk! ha ha!

    Pakchik, bukan tua saja, muda pun undi juga…walapun busuk!

    Kemat, ha ha ha!

  6. […] Itulah rutin harian anda. Terima kasih kepada Mawi. […]

  7. […] Belum habis lagi pasal kentut? Ya, belum. Baca kupasan Kingbinjai di sini. My kentut, abang nak […]

  8. din, ade org cakap rambut kamu macam rambut mawi..
    mawi =kentut
    rambut mawi=rambut kentut
    mudin=?
    hehehe.. gura jah!!

  9. pok aid… mawi tiru rambut aku tue…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: