Kentut 2

Bayangkan situasi ini. Setiap pagi anda menghantar isteri pergi kerja. Sebelum berpisah, isteri anda menyalami dan mencium tangan anda. Anda pula mencium dahi isteri anda dan mengakhirinya dengan kata-kata:

I kentut you.

Itulah rutin harian anda. Terima kasih kepada Mawi.

Advertisements

8 Respons

  1. aku sambung :

    i kentut you, bercirit.

    ha ha ha

  2. hahahaha …
    si isteri jawab,”Oooo patutlah you busuk sangat hari ni!” hahahahaha

  3. ko ni, ada dendam peribadi ngan mawi ni… haha.. pasal ko nak belakon cerita aduh saliha kan?

    nanti aku buatkan skrip utk ko din, Aduhlawei Salehyakkob.

  4. dah banyak hari tak masuk sini. masuk jer bau semacam, cerita pasal kentut rupanya.

  5. i kentut u too… hahahaha. sah sah mawi suka terkentut.

  6. KB, hahaha! Kau membuatkan aku gelak sampai termawi. (mawi=kentut).

    Izinni, kentut… memanglah busuk! haha!

    Pakchik, haha! Bukannya apa… aku dah bosan menjadikan Pak Lah sebagai subjek. Sekali sekala tukar subjek ok juga 🙂

    Kamal, hikhik.

    Cik Kema, i kentut u too, bercirit! Hahaha! Termawi aku!

  7. wahahaha… tok habih2 nge kentut ni hah… wahahaha

  8. pjot…kentut memang tak habis! hahaha!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: