Kentut 3

Belum habis lagi pasal kentut? Ya, belum. Baca kupasan Kingbinjai di sini.

My kentut, abang nak termawilah!

Advertisements

9 Respons

  1. adehlaahhhhhh kentut di mana-mana …

    kentut kuat jarang busuk
    kentut slow harus busuk
    kentut angin je baunya … wajib tengik!

    ko kentut jenis apa najmudin?

    hahahaha

  2. izinni, rahsiaaaa! hahaha! yang kamu kentut merata-rata ni… kenapa? hahaha!

  3. kentut, you termawi eh. bau tungkik la… hahaha.

  4. NAK KENTUT TU CEVER LA SIKIT.JAGN KENTUT TAK TENTU PASAL.KLAU WANGI TAK PE GAK.NI BERBAU BUSUK HE HE HE HE HE HE HE HE HE

  5. “Kenapa abang dah tak kentut ina lagi?…” kata Ina kepada Mawi.

  6. err… aku tak tau la cerita sebenar, tapi ada segolongan yang dapat gelaran Wan tu, pasal tulung mengaku kentut untuk soltan dulu. Pasal dia dah menyelamatkan air muka soltan tu, maka diberi gelaran wan.

  7. wahahahahahaha kau rasa berapa kali mawi tersedak hari ini? ha ha ha

  8. hahahahhahaah .. serius .. terguling sakit perut kuar air mata aku gelak! hahahhahahahaha ….hahahhahahhahaha

  9. cik kema kentut, bau tungkik tu macam mana ya? hehheh!

    Ziehan, kentut memang busuk, mana ada wangi!

    Pakchik, hahaha! termawi aku!
    ah… tak tahu pula aku cerita pasal wan tue… hikhik!

    KB, tersedak tak apa… jangan termawi! hahaha!

    Izinni, sabar…sabar, kang termawi kang! hahaha!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: