Aku…

…penat.

…menolak bot nelayan.

Ceritanya… kemudianlah! Kan aku dah kata aku penat. Gambar-gambar daripada kamera bertelefon Che Imran.

Powered by ScribeFire.

Advertisements

9 Respons

  1. gi mengail eh din?

    buleh ikan dak? ke kamu mengail dalam tong saja?

  2. letih tolak bot eks…2 la hang lain kali minum tongkat ali dlu..hehe…ike guano?????banyok buleh koo…..

  3. uikskss najmudin … hang tangkap spongebob ke? hahahahaha

  4. Pakchik, tak… aku tak pergi mengail. Kebetulan tengah main bola kat tepi pantai tue, entah macam mana bot tu boleh tersangkut di situ… jadi kami tolong tolak.

    spongebob, pernah tolak bot?

    izinni, tak… spongebob terlepas ke blog ini… ehehe.

  5. tu la aku kata, bawak tayar spare ko takmo dengar kan dah kene tolak

  6. KB, tayar spare ada… tapi tak gheti tukar.. heh!

  7. Ngan keluar main jauh-jauh, ini time musim Tsunami.nak main pun kena sedia pelampung dulu.ok.

  8. en foreman, pelampung boleh tahan tsunami ke?

  9. huhu..pernah…memg bert glee bnda 2…leh hilg tenaga dibuatnyo…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: