Antara banjir dan nasi kandar

Tentu ramai antara kamu yang dah lihat video ini:

Mahathir dakwa Pak Lah ada mahligai RM 60 juta di Australia. Hmm…
Apa komen kamu?

Baca: Mahligai nasi kandar

Powered by ScribeFire.

Advertisements

13 Respons

  1. tok, depa ni tak habis2 la. dulu cik kema rajin gak nak follow. lama2 malas nak amik port. lantak pi depa la. sorang kata cam ni, sorang kata cam tu. huh… buat fenin kepala makcik jer…

  2. oit, suka ti dia la duit dia!!! bukan dia curi duit kao. kalau pun dia curi duit rakyat pun, dia yang berdosa, bukan Kao!! Dia yang masuk neraka, bukan KAO!! Lainlah kalau kao yang dengan kuasa yang ada pada kao, meletakkan dia kat atas sana tu, memberikan dia kuasa untuk buat semua tu, maka kao pun turut sama la, melainkan kao bertaubat… paham!!

  3. hehehh.. buleh ka?

  4. paku dulang paku serpih, mengata orang dia yang lebih! ptui!

  5. isyyyy kj habaq bukan pak mentua dia punya tapi abang ipaq dia punya. lagipun bukan rm60 juta pun. mughah sikit dari regha tu.

  6. orang politik mana ada satu yang tak suka kayaaa. mau kaya senang aje,masuk Umno.

  7. cik kema, ya…ya, dua-dua sama saja.

    Pakchik, err…paham…paham. erk… buleh… buleh!

    KB, ya…ya, dua-dua sama saja.

    Izinni, itu yang kj kata, pak mentuanya kata apa?

    en foreman, semua orang hendak kaya, tapi jalan kepada kekayaan itu perlu mulia?

  8. pak mentua dia habaq “rumours, rumours,rumours” hehehhee

  9. izinni, betullah tue… hehheh!

  10. din, kalau aku pun, baik aku gi makan nasik kandar dari nasik kawah orang banjer.. eleh.. orang johor, depa jual negeri johor tu pun tak marah, apa sangat la tak datang melawat…

  11. Pakchik, kalau pergi makan nasi kandar kat perth jangan lupa ajak aku.. hehheh! Nak naik apa ya? Jet ke kapal layar mewah?

  12. naik kapal layar lambat sampai… pas tu nak duduk rumah tepi sungai tu pulakk…. beh beh…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: