Kelantan dilindungi?

Kamu tahu kenapa Kelantan tidak akan terlepas kepada raksasa-raksasa hodoh dari UMNO/BN?

Kerana Kelantan ada pelindung. Tengok video ini, kamu akan faham apa yang aku maksudkan.

Hehheh! No, i’m kidding. Pelindung yang sebenar ialah kuasa dari langit yang sebenar. ALLAH!

(Kamal, Mat Ju: inilah youtube video yang aku janjikan di Balok hari itu, enjoy!!!)

Powered by ScribeFire.

Advertisements

8 Respons

  1. cheh.. otromeng klate.. lama dah tengok…

  2. hehe… aku pun dah lama tengok… saje letak… ada member belum tgk. kelakarlah!

  3. wakakakakaka … lawak. siap ada lagu lagik. hahahaha

  4. izinni, hehheh!

  5. tok… tak tahan tok… gelak nak tergolek2 dah. haduh!!! hilang jelita i tauuu… hahaha

  6. haha,….atromen pun ada lagu…

  7. cik kema, jangan hilang jelita sampai jadi raksasa dah la… kang tak pasal-pasal kena lawan atromen Fakry. Hahaha!

    spongebob, hehe!

  8. BUDUH ENTAH APE-APE JE.MENYAMPAH AKU TENGOK BUANG MASA JE.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: