Ah…MMU

Aku hanya mampu tersenyum…

Powered by ScribeFire.

Advertisements

18 Respons

  1. aku ingat nak tulis dah.. tapi, malas pulak…

  2. dia nak buat kebab ke shawarma sebenarnya ni? kebab.. manu buleh panjang-panjang.. shawarma buleh la…

  3. tulislah pakchik, aku nak baca komen kamu! 🙂

  4. takyah la.. aku masuk kan sikit saja kat entri hari ni..

  5. dalam geram … terbit rasa syukur sebab ada juga segelintir pelajar universiti yang tahu menggunakan akal .. tahu buat calculation … 🙂

  6. Izinni, aku rasa lapar… lapar kebab! Heh!

  7. lorrrr lapor kebab la pulak .. ekekekkee

    kebab sebenarnya mudah je nak buat. yang penting ramuan nak perap daging tu. ada kayu je, tempat panggang, beli roti, dah boleh buat kebab. ko gi laa beli kat mana2.

  8. tiba2 akak rasa macam ada saham juga dlm isu ini..
    my team was the first team to introduce that ‘record’; in which it was actually a laughing stock to the staff there when we first met to discuss it with them. the students involved were a bit upset/down, so i told them to trust themselves and proceeded with what they had planned.it did actually gave them self pride and self confidence.

    Maybe i was young at that point of time, and we should have think some better way from the event..but the success story of the event (in which adalah objektif2nya kan..citer sini panjang plak.. 🙂 ) made a lot of people wants to be in the limelight too. including those who were gelak2 at the first time hearing our attempt. backward walks involved a lot of commitment and people; the students, the committees, the staff, the students and community outside MMU.. not to mention the tears and guts from people who have trust on me (sometimes i feel a bit guilty for dragged them too actually) but never thought it will be ending up like this..

    i am not here to brag about anything. but,
    am i part of the misfortune?

  9. cakap pasal rekod ni, aku heran sungguh manusia ni. Buat benda tah hapa-hapa.
    Ni, mamat yang abis belajar itm tu, yang dulu pegi panjat eberes, sekarang nak naik moto keliling dunia pulak.. apa kejadah? pegi kerja la… atau malas nak kerja, baik benda macam tu..
    ni yang perempuan, orang itm jugak, yang hari tu kata nak gi tanam quran dekat kutub, sekarang dah sakit-sakit tumit…

    kalau dah terer sangat nak cipta rekod, masuk sukan olimpik la… lagi bagos!! dapat pingat mas, orang pun kenal, ni rekod kebab, panjat eberest, sapa nak heran?

  10. kalo nak buat record pun jgn la menyusahkan org lain…contohnya duk atas pokok kelape 7 hari 7 mlm..kan x gune duit, x menyusahkan org lain.ni x menghabiskan duit, menyusahkan org…ntah ape ape ntah.ade ape ngan kebab, dah buat panjang2 pastu buang…x paham aku diornag ni.

  11. Nice blog!

  12. Izinni, aku ni kalau bab masak… huh!

    Kak Ieka, itulah sebab saya hanya mampu tersenyum. Tiada komen 🙂

    KB, well?

    Pakchik, kalau kamu… nak buat rekod apa?

    Pok Mat, selamat mari sini. Pah ni mari sokmo deh!

    Livette, tq.

  13. Kalau parti politik cam Umno pun boleh buat lawak dgn bawa mat rempit terjun kat kutub, apa lah sgt nak diherankan student u buat lawak cam ni plk… baru2x ni pun ada dipersoalkan ttg universiti2x di Malaysia yg asyik menang dlm konvensyen je (yg menjadi persoalan adalah konvensyen & mutu pengadilan). So sekali lagi apa yg nak heran sgt dgn ‘record breaking’ MMU tu… Kepimpinan Melalui Tauladan maa..

  14. Banjar Rakai, setuju!

  15. rekod buleh angkat buah nyor paling banyak.. sangkut dekat tu.. ala.. tu..

  16. Pakchik, tu apa? haha!

  17. […] lagi, tentang kegilaan memburu rekod. Baca di sini dan […]

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: