Kurang sihat

Aku kurang sihat, perlukan rehat selama beberapa hari. Kalian pergilah baca blog lain.
Jangan lupa datang lagi.

Wassalam.

Powered by ScribeFire.

10 Respons

  1. Owh! Kurang sihat ya tok?
    Kura-kura dlm perahu…. he he he

  2. kesian….

    dude, aku nak ajak kau pergi pesta buku. mungkin pada 2hb mei. amacam?

  3. moga cepat sembuh. makan obat bebanyak 😉

  4. semoga cepat sembuh.. 🙂

  5. King, tok tak sihat, aku ganti tok lah. Aku ikut tau ngeh ngeh ngeh ..

  6. Terima kasih semua, 3 hari aku demam. hari ini beransur pulih.

    KB, ok jugak tue. Tolong emailkan no phone kamu di mudin001-at-gmail.com, boleh jumpa di sana, kamu juga adikyah, jumpa di sana!

  7. Er .. nak no phone ke hehe .. boleh, boleh nanti mintak kat King – tu pun kalo dia simpan lagi la. Ok tok, moga sihat sokmo.

  8. wess.. tak sihat? baru nak bace komen pasal ngundi di ijok.

  9. moga cepat sembuh…jangan lupa MAKAN UBT…

  10. AKU DAH SIHAT!!! Heh!

Tinggalkan Jawapan

