Kelisa oh kelisa…

Aku malu. Sebagai rakyat Malaysia aku malu. Kenapa? Kamu tengoklah sendiri. (Kredit kasih kepada Sdr Herman Samsudeen)

Apa komen dari Perodua ya?

Advertisements

6 Respons

  1. hmm dah kecoh diperkatakan di parlimen hari tu … hehehhee

  2. kes ni lama dah. orang mengamuk. tak bagi nst siar lagi artikel clarkson tu. Siap ada yang suruh tunjuk kat dia gen2 tu.

    Apa agaknya yang nak dikutuknya kalau bagi jen2 (jeng ni ore klate kato punoh, jeng-jeng) haha…

  3. well

  4. Izinni, Pakchik, ya ke? tertinggal keretapi plak aku.. hehheh!

    KB, well?

  5. nak tak g2 camne besi pun jz wak cam kaki….x dok quality langsung….

  6. din, tarikh video tu masuk yutiub pun bulan 12 2005… hahah..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: