Alibi

Andai rumah kalian dimasuki perompak, atau kereta kalian dicuri, atau kepala kalian dibotakkan, atau kalian disunatkan sekali lagi pada Sabtu (16/06/07) yang lalu dari jam 9.00 malam hingga 12.00 tengah malam, ketahuilah bukan aku yang melakukannya. Aku ada alibi.

Tanyalah Menj, Mahaguru58 atau Sinar Purnama!

Advertisements

10 Respons

  1. Hmm .. patutlah UTK pun tak berani serbu rumah tok. Sebab itu hari, geng pegawai penyiasat ada contact Adikyah pasal kes – kes tu. Adikyah angin tul sbb dok asyik mintak tolong kita jer utk siasat kes tu. Pastu Adikyah tengking jer diorang, “Apo KES korang neh. Den nak bercoti pon tak sonang!!” Sampai hari neh, kes – kes tu tak solosai. Lagipun nak tangkap sapo? Tok dah ado alibi.
    Sekian, terima kasih. hak hak hak

    Tok Mudin: Adikyah, kamu sihat? :>

  2. oh.. nak bagi tau dia ada beloger miting…

  3. herm… setuju ngan pa’chik el!

  4. Pakchik, cik kema, hehe 😀

  5. er .. er .. yg semalam tuh adikyah yang satu lagi tuh. adikyah semalam kata dia penin sket semalam. sepatutnya UTK tu ganti dengan skuad Gerak Khas, ala inspektor – inspektor usop aslam tuh yehaaaa…!!
    apa agenda meeting tuh tok? pasal Smart Tunnel ke pasal si razak beginda tuh 🙂

    Tok Mudin: Biarlah rahsia…, kata bini K 🙂

  6. setuju ngan pa’chik ngan cik kema.. hehe 😀

  7. Ececeh,
    Pandai btol anta korner baring elak org tanya mana anta pergi malam tu…
    Mana anta pergi malam tuh? rahsiaaa….!

    Tok Mudin: Syawal, orang yang bertanya lebih tahu dari yang ditanya 🙂

  8. tak tanya pun ha ha ha

    Tok Mudin: Heh!

  9. […] kami di Muslim Bloggers Alliance. Maklumat lanjut lihat di […]

  10. […] kami di Muslim Bloggers Alliance. Maklumat lanjut lihat di […]

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: