Yang Bodoh

Berbanggalah rakyat Malaysia dengan YB (Yang Bodoh?) Menteri dan wakil-wakil rakyat kalian ini.

You get the government you deserved, kata Jeff Ooi.

Advertisements

4 Respons

  1. selalunya yang bangang neh..
    padang rengas, sri gading, ipoh timur, jasin, jerai…

    Tok Mudin: Yang Bangang pun ok juga Pakchik! 🙂

  2. Salam Tok Mudin
    Saya tak setuju dengan nazri ni dah lama, style samseng dan jauh sungguh dari etika seorang muslim sejati. sebagai menteri perlu ada adap sopan walaupun di provok, tapi style ni makin menjadi ikutan di zaman hadhari ini. Kita boleh berbahas tetapi berbahas lah dengan cara orang yang bertamadun dan beragama, bukan sebagai orang yang mabuk….

    Tok Mudin: Islam Hadhari kan sinonim juga dengan samseng? 🙂

  3. Paling menyampah tgk yang biol lagi bengong sri gading ngan jasin. ntah hapa-hapa ntah. cakap macam siot jer. Benci betul. macamana org masih bagi undi kat depa? gilo!
    Dan masuk di akal jika dilabelkan si yb2 bey en kebanyakannya samseng dan kuang hajaaaqq!

    Tok Mudin: Kalau Yang Bodoh-Yang Bodoh ini masih ada di Parlimen pada sesi depan, siapa yang bodoh sebenarnya? 🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: