Tag for charity!

Aku sebenarnya nak buat entri jawapan kepada soalan kuiz dalam entri yang lalu. Tapi tak jadi sebab kena tag oleh acciacatura. Klik sini untuk tujuan dan syarat-syarat, jika anda kena tag.

1. A person is only as good as the worst person.
2. Friendship is always fragile.
3. To love is to give.
4. Money makes me want to spend la… what else? 😀
5. I miss Adam now! Ummu Adam called, and Adam was crying… maybe looking for me.
6. My way of saying I care is by listening.
7. I try to spread love and happiness by sharing.
8. Pick the flowers when you have nothing else to do. Hahaha!
9. To love someone is to sacrifice.
10. Beauty is not the beast!
11. When I was thirteen, what I remember the most was the orientation week.
12. When I was twenty one, I remember falling in love! Hahaha!
13. I am most happy when I can do whatever I want.
14. Nothing makes me happier than (read above).
15. If I can change one thing, I will change Pak Lah. Haha!
16. Wouldn’t it be nice if we could just get on to number 17? (sorry acciacatura!)
17. If you want to be heard then you have to listen.

Tag ini pergi kepada Pa’chik Elmariachi, Cik Kema, achik, adikyah dan Ummu Nufayl.

sketch001.jpg

p/s: Jawapan untuk soalan kuiz tu, tunggu entri akan datanglah! Kepada yang belum menjawab, masih berpeluang. Sila lihat entri terdahulu!

Advertisements

8 Respons

  1. dah ada orang tag la bro… esok baru nak letak.. siap dah pun…

    Tok Mudin: Ok Pa’chik, dah potong nama kamu!

  2. no 15 tu… ha ha ha

    Tok Mudin: Hehheh!

  3. oh2 saya pun dah kena tag.. separa siap.. 🙂

    Tok Mudin: ok, dah potong juga nama kamu!

  4. tok, dah dibuat. hehe 😉

  5. eh, anonimos kat atas tu saya la. hehe

    Tok Mudin: ok, dah baca, belum sempat nak komen je 🙂

  6. terima kasih tok.
    no 6 tu saya gemar. no 8 tu bahaya sikit!

    Tok Mudin: oo.. bahaya erk? kenapa ya?

  7. ahahaha.. suka nombor 4.. me oso like to spend money…

    Tok Mudin: Minci, selamat datang. Ada duit lebih, bagi sini sikit. Hehe!

  8. ceh, betoi cakap pa’chik. lambat laun akan kena gak heshesheshes… nantilah adikyah buat. tapi nak buat vversion bahasa melayu macam pa’chik. keskeskes!!

    Tok Mudin: ah…kamu! suka ikut pakchik!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: