Letih?

Letih dan penat kita, apalah sangat dibandingkan dengan letih dan penat seorang Tok Guru….

Tok Guru Tazkirah 2

Lihat sini juga: The Last Supper

Advertisements

9 Respons

  1. tok chekak benar doh tok guru lo nih…

  2. aku sukakan semangat dia. aku sukakan ketenangan yang terpancar dari wajah dia. sejuk mata memandang 🙂

  3. Dah letih benor tok guru kita neh. bukan setakat letih dgn usia yg makin meningkat, tp letih nak pebetul org2 yg sesat! Moga Allah swt memberi barakah kepada beliau! Allahu akbar!! 🙂

  4. betul sangat kata adikyah, letih perbetul org yg sesat.
    baru saje kawan telefon kata bila dia forwardkan email mengenai solat, ada orang email balik kata orang solat tu tak jugak kaya dan macam-macam lagi.

  5. Kalu To’Guru letih kita kena pakat ‘pimpin & sokong’ dia la weiii…

  6. mmglah tok guru letih. byk sgt masalah dlm PR.

  7. kadang kadang manusia memikirkan keleihan tetapi orang yang beriman tidak akan letih selagi tugas wajib belum dapat dilaksanakan

  8. takbirrrr….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: