Harry Potter dan magiknya!

Sabtu, 21.07.07, lebih kurang jam 9.00 pagi. Kunjungan kami ke Tesco pada minggu ini tidak seperti selalu. Kami di sambut oleh Harry Potter. Ya, Harry Potter di Tesco.

Tapi layanan yang kami terima itu adalah layanan yang mesra. Tidak perlu berebut-rebut.  Tidak perlu memecahkan pintu kedai. Dan tidak ada juga perempuan yang cedera, mahupun orang kurang upaya yang teraniaya.

Dan setahu aku, tak ada juga yang bermalam di sana, atau turun dari rumah seawal 5.00 pagi.

Kunjungan kami disambut mesra. Seperti selalu. 🙂

Lihat apa ada dalam shopping trolley Ummu Adam.

Berkaitan, sila baca:

Advertisements

7 Respons

  1. buku heripoter ni, dari voliyum satu sampai tujuh ni.. aku cuma baca.. sarikata dalam filem saja…

    Tok Mudin: Haha… ok la tue… 🙂

  2. apa ada pada harry potter?

    aku suka itu emma watson.

    Tok Mudin: ah..kamu! hehheh!

  3. anak-anak saya tak berapa dengan harry potter. mereka kata banyak sangat tipunya. tapi kalau cerita tipu lain tengok pulak??

    Tok Mudin: hehe.. ada ke cerita tak tipu? :>

  4. aku tak berani baca..takut kisah sedih aku gelak pulak..heheh

    kamu ada semua koleksi harry potter

    Tok Mudin: isk… kamu ni suka gelak ya? tak… aku tak ada semua. 🙂

  5. kerana aku tidak paham bahasa omputih, maka aku tidak membelinya walaupun sesikat cuma…
    (cheh bahasa melayu aku pun nyaris-nyaris kantoi masa SPM.. khekhekhekeh)

    Tok Mudin: uik… hang baca sarikata ajelah… macam pakchik tue. hehe 😀

  6. koleksi saya dah lengkap…yeay!!

    Tok Mudin: ye ke? dah baca HP7? puas hati?

  7. er.. 8.3 juta naskhah kat us sahaja, hari pertama sahaja..
    gilo kaya jkr..

    err.. heripoter tak bace, dragonball 42 volume dah khatam 2 kalai..
    ngeh ngeh ngeh.. 😀

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: