Kamu apa yang kamu baca

Lihat apa yang mereka ini baca.

“Don’t follow your mentors, follow your mentors’ mentors,”, kata salah seorang daripadanya.

(Tok Mudin: Err… kalau Tok baca Harry Potter, Tok jadi Harry Potter ke?)

Berkaitan, lihat juga:

Menyemai Budaya Iqra’
7 Respons

  1. harry potter? tak sesuai. kalau hairy potter ok. ha ha

    Tok Mudin: erk… kenapa ya?

  2. Yer yer….tengah baca lah nih. Mana ler tau kot kot boleh avracadevera MP yang kurang cerdik. Heheheh~!

    Tok Mudin: Hahaha, kamu memang ‘kipas keras mati’ Harry Potter ya? kita @#jsdh%$$* saja mereka tu! 🙂

  3. kecoh pasal harry potter sekarang ni. kedai buku besor marah sebab kedai runcit besor jual murah la … macam2. hehehhee .. sungguh tidak menggalakkan minat membaca.

    Tok Mudin: Aku suka, harga murah, aku suka. Baca cerita aku ini.

  4. suami saya baca taugeh-taugeh.

    Tok Mudin: Erk… maafkan Tok, suami kamu taugeh-taugeh ya? Ops… 😀

  5. ikut menteri mentor ke? kekekek….

    Tok Mudin: tak… de facto leader… hehheh!

  6. de facto leader tu.. hampeh!! cam sial.

    aku tak suka dari sejak dia isi borang tu lagi…

  7. Ish, apasai yang aku takleh paham apa yang hangpa sembang ni? Makin ‘lembab’ nampaknya aku ni…!

Tinggalkan Jawapan

