Pesta Buku Selangor ’07

bermula hari ini…

bookfestselangor.gif

Advertisements

8 Respons

  1. ops silap.. di manakah pesta buku selangor ’07 tu diadakan? 😛

    Tok Mudin: Abu Amiir, heh! ‘Kat mane‘ tu kira ok la… ada sesetengah orang, ‘kat mane‘ pun jadi ‘kt mn‘. Takkah menyampah tu?
    Pesta Buku Selangor tu, di Kompleks PKNS Shah Alam. 🙂

  2. jauh laa

    Tok Mudin: ala… kau datanglah naik komuter. Nanti aku jemput kat Batu Tiga. Haha!

  3. Eh! Gambar ke poster di atas tu? Tak nampak la…..

  4. a’ah x keluar la gambar..

  5. takde gambar rasanya.. keke…
    oh.. ari ni ada setat pisifer…

  6. ni mesti promosi tak bagus ni. benda-benda macam ni selalunya saya tahu dulu, ni saya pulak baru tahu.
    terima kasih tok.

    Tok Mudin: accia, saya dah tahu lama. Tapi memang susah sangat nak cari info pasal ni. Tanyalah tuan punya blog yang saya linkkan tu..

  7. Jowopinter, achik, pakchik… Tak keluar gambar ye? Dari laptop aku ni… ok saja nampak.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: