Gelak, hahaha!

Untuk orang yang sentiasa bekerja seorang diri pada malam hari, seperti aku, tidak ada perkara yang lebih dialukan daripada tulisan-tulisan yang mencuit hati, menghiburkan. Sekurang-kurangnya dapat menghilangkan rasa mengantuk.

Dan dua tulisan yang baru aku baca pada malam ini, benar-benar menyebabkan aku tertawa sendiri. Dua tulisan ini, tentunya bukan bahan hiburan semata. Tapi ia memang melucukan. Hahaha!

Sila baca:

Dan ulasan Pakchik di sini.

p/s: Hasrul Halid, hang tak mahu buat kursus macam mana nak buat laporan polis? Mungkin ‘si dua Muhamad’ tu boleh belajar dengan hang!!!

9 Respons

  1. cheh.. buat cerita ni jugak.. kekekek…

  2. lupa… keje malam ni.. macam mana prestation ko din?? kekeke….

  3. wahahahaha buduh!

  4. adeh! buek malu jo org kanan umno cam ghitu.

    prestation – ha ha ha!

  5. Tok Mudin,

    Aku tak mampu berkata-kata. Mataku terbeliak melihat ayat-ayatnya. Hidungku seakan berhenti menyedut udara. Telingaku seakan berdesing-desing..

    Dan tiba-tiba… ada sesuatu yang menggeletek ususku.. ohhh.. aku mahu pancutkan gelak tawa yang maha hebat di atas kanvas mu ini tok…

    MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

    Tok… prestation saya tidaklah memuaskan sangat. Dan kerana itu tidaklah mampu saya ‘mengkursuskan’ si Dua Muhamad itu tentang caramana harus dibuat laporan polis…

    Kehkehkehkeh!

  6. ingat nak makan nastion, tapi dah bastion la… kekekeke….

  7. whoaaa, aku ingat prestasi ni memang asal BM, rupanya dari omputih jugak ‘prestation’ 😀

  8. hahaha.. gelak skali lagi..

    artis2 skang semakin ‘sektion’.. hehehe 😉

  9. Kalian semua, sekali lagi, hahaha!

Tinggalkan Jawapan

