Blogger Ikhwan ‘hilang’

Apa persamaan kerajaan Malaysia dan Mesir? Di Malaysia, kita ada Nat dan RPK. Kemudiannya ada monyet dan goblok.

Di Mesir, blogger ‘hilang’.

Ah… blogofobia ada di mana-mana. Kenapa ya?

 

Text Link Ads

Advertisements

6 Respons

  1. Wahhhh….menakutkan sih. Tup tup blog…tup tup hilang gitu. Macam David blane plak.

    Tok Mudin: Bro Rauff, tak.. David Blane lain. Ni macam sorang tu, yang nama Pak Lah tu. Kejap ada, kejap tak ada 🙂

  2. Aku cadangkan kerajaan mengharamkan penggunaan internet di Malaysia sebagaimana mereka mengharamkan Najis Dadah! Peh tu esok-esok boleh bubuh Najis Internet atau Najis Blog!

    Sesiapa yang didapati bersalah melayari internet atau membaca/membina blog, boleh letak bawak kanun 302 yang sabit kesalahan boleh membawa hukuman gantung sampai mati.

    Baru aman kot! Almaklumlah… nak disiplinkan monyet ni memang kena guna cara kasar pun…

    kehkehkehkeh!

    Tok Mudin: erk… ada ke monyet berdisiplin? heh!

  3. Mereka lebih takutkan blogger dari Tuhan!

    Tok Mudin: Mereka tak nampak Tuhan.

  4. x sangka.. hebat sungguh ‘kuasa’ blogger rupanya..

    Tok Mudin: Achik, silap tu. Blogger tak ada kuasa apa-apa. Ingat ni:

    “A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have.” – Thomas Jefferson

  5. din din… dengo-dengo dudu takleh permit kerja… jadi bangla la dia… kekekekeke…

    Tok Mudin: Hehheh! Keputusan rayuan dia hari ni (Khamis) la…

  6. hilang? tak hairan, ada juga yang non blogger hilang. rupanya dia gi ostolia!

    Tok Mudin: Hehheh! Yang itu bukan hilang, tapi menghilangkan diri 🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: