Tok Mudin = 46% Thierry Henry

Aha! Bukan aku cakap…. tengok sendiri! (Ops… tiada Mawi di sini, maaf ya!) 😀

p/s: Kami (aku dan Ummu Adam) selalu menyamakan kepala Adam yang lonjong dengan kepala Thierry Henry. Rupa-rupanya… haha! 😛

6 Respons

  1. weh, apa paling tinggi persen perempuan??

    mujo takde mawi.. kekeke…

    tapi, memang patut-patut henry paling tinggi persen tuh..

    Tok Mudin: Pakchik, tinggi persen tak apa, jangan perasan dah! Hahaha!

  2. keh keh keh!

    Muka cam pompuan…! jambuuuuu! kehkehkehkeh!

    Tok Mudin: ceit!!!

  3. wah kadya madhavan plg tinggi tuh.. hehe 😀

    Tok Mudin: kui kui kui… 😀

  4. aku tak pedulik .. muka hang tetap macam mawi pada aku! hhahahahhaha

    Tok Mudin: Itu aku tak heran daa… ahaks 😀

  5. teri henri?
    mawi?
    teri henri?
    mawi?
    teriwi? muekekeke!!

    Tok Mudin: teriwi tu apa? :>

  6. Wah, 52% Thom Yorke. Ko ni Radiohead rupanya.

    Tok Mudin: hehheh!

Tinggalkan Jawapan

