Merdeka dan bendera! (2)

Siapa yang lebih patriotik. Adam, atau perempuan dalam gambar ini?

aidasambut1afw7 aidasambutams2

(Sila baca: Ragam sambut 50 tahun merdeka)

Tok Mudin: Apa kata mazhab Hadhari ya?

Advertisements

8 Respons

  1. ni gambar lama… tak kena la pakai bendera tu.. besar sangat.. takde yang kecik ke… macam yang adam punya… kekekeke….

    Tok Mudin: Hehheh! Itu… over-patriotik 😀

  2. kau rasa apa?

    Tok Mudin: Tak rasa apa-apa… err….

  3. fuiyooooo!!

    eh! takpe tu. ok lah tu. sangat patriotik.

    Tok Mudin: 😀

  4. erk! censored! censored!

    Tok Mudin: Ah… kamu ni! Tak patriotiklah!

  5. meme semangat ptriotik tahap maximum…loni x reti dosa pahlo dohh.

    Tok Mudin: erk… ada dosa pahala ke dalam mazhab hadhari?

  6. baca dah artikel sayuti? ceh.. tak dapat kambing bising… kekeke…

    Tok Mudin: Pakchik, baca. Tapi malas nak ambil pusinglah pasal jamnapari ni… heh 😀

  7. Ohhh! anggunnya… kehkehkeh!

  8. Alah…dia sama PATRIOTIKnya dengan budak Cina Nameewee tu…cuma pendekatannya yang bebeza

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: