Resolusi Forum Islam dan Cabaran Semasa

Ahad, 2 hari lepas, hadir ke forum anjuran PEMBELA di Masjid al-Falah, USJ 9. Insya Allah, kalau ada masa dan mood aku cuba kongsi apa yang aku dapat di sana. Sementara itu, kalau berminat, boleh muatturun dan baca resolusi forum tersebut.

ResolusiForum1

ResolusiForum2

Oh ya, Azalina @ Lina Joy, ibu kamu rindukan kamu!

Hadirin

(Gambar oleh Mahaguru58)

6 Respons

  1. kau kenal rapat dengan mahaguru58 kah?

    Tok Mudin: Kenal, tapi tak adalah rapat, baru 2 kali jumpa. Macam kenal kamu jugalah! Hehe! ERk… bila temujanji kedua kita?

  2. cerita la cerita la…

    Tok Mudin: Insya Allah.

  3. aku sepatutnya pergi. tapi atas sebab2 kesihatan aku tak gi. suami bawak anak2 gi. rasa rugi sesangat. tak dapat dengor forum. tak dapat nengok kelibat parents sang gembira. tak dapat jumpa ‘mawi’ face to face 😀

    suami aku tak reti nak bercerita. so hang kena cerita la ek. hehehehe PLEASEEEEEE

    Tok Mudin: Erk… aku rasa, bukan suami kamu sahaja tak gheti nak bercerita. Itu common problem. Kebanyakan suami memang tak gheti nak bercerita kepada isteri sendiri. Aku pun sama, tulis dalam blog bolehlah. Suruh suami kamu tulis bloglah. Hahaha!

  4. Wah! Tok, semakin aktif skang.

    Tok Mudin: Erk… aktif? Macam gunung berapi itukah?

  5. oit..takde dibikin sidi ke?

    Tok Mudin: Entahla….

  6. […] pasal forum. Aku sampai lebih sedikit jam 9 pagi. Majlis baru bermula. Kehadiran, tidaklah seramai di masjid […]

Tinggalkan Jawapan

